The Sims 3 är grovt!

Ja, grövre och hemskare spel får man nog leta efter. Jag får en ny chock varje dag.
Men värst är helt klart "juicen" Kolla bara:


Sorger i en säck. Lite svårt att se men det står i alla fall "Det är mycker roligare att dränka sina bekymmer än att sopa dem under mattan"


På humör. "Det är romantik i luften. Vänta... Nej det är drinken! En rejäl portion flytande romantik gör alla simmar sugna på kärlek!"

Kan vara jag som har fel på min fantasi men jag finner dessa ytterst olämpliga och mycket underhållande!
Har de äntligen insett att TS inte är ett barnspel?

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta det sena svaret men inte haft tid med bloggen under helgen :)allt är bara bra med mej och helgen har vart sådär, hur är det med dej?? =)

2010-11-09 @ 09:27:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh älskar sims <3

2010-11-11 @ 23:56:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0