Polarexpedition - bra början!

Min expedition har börjat bra. Jag har redan fått tag på en del av det jag söker samt lite extra.
Som när jag vid 16:45 upptäckte ett UFO (Unidentified flying object). Först trodde jag att det var solens sista strålar som lekte med mig men föremålets hastighet och sätt att förflytta sig gick inte ihop med solens. Funderade på flygplan men ännu en gång kändes det inte logiskt. Det döck nämligen upp ett likadant till strax efteråt. Tillräckligt långt ifrån för att inte tillhöra samma "flygplan" och oroväckande nära om det skulle ha varit två flygplan.






Ingen av bilderna ovan är redigerade mer än att de är beskurna.



Hjälp mig nu, någon annan som hört något om eller sett fenomenet på himlen?

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Men vad spännande... Kan det vara en slaga meteorid eller något? Ska kika runt lite. Du måste ju berätta sen för mig vad det var...



Tror mycket väl att det du känner är rätt. Alltså om din spelande kyrka. Det finns såååå mycket runt oss som vi inte märker och accepterar på grund av att man tror att man inbillar sig. Intressant om din mamma.

Vi brukar kika in hos varandra...



Kram Lilihta

2010-12-27 @ 23:39:36
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0