I-landsproblem?

Jag kan inte sova.
Eller ja, jag är dötrött men jag har ett problem.
Det är en nyckelpiga på mitt rum.
Nyss kröp den hos mig i sängen.
Ja vad är dilemmat då? Nyckelpigor är ju inte så farliga, det kunde ju ha varit en spindel eller en varul eller något?
I min värld är nyckelpigor bland det värsta.
De är onda små varelser, de har en förkärlek till att bita mig.
Dessutom kan de flyga.
Men det är ändå en nyckelpiga. Man kan inte avsiktligt skada en nyckelpiga, det är inte okej.

Så vad ska jag ta mig till?
Döda det lilla odjuret så jag vågar sova men får leva med skulden från att ha tagit dess liv i resten av mina dagar eller ligga under täcket (som jag hatar) och sova dåligt men låta den lilla krabaten leva?

Fan, varför kan man inte döda en nyckelpiga?

Kommentarer
Postat av: anna

va bra :D haha NEJ du kan inte döda en söt liten nyckelpiga! som är så härlig

2010-11-19 @ 13:09:40
URL: http://annnabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0