Mamma jag vill ha en vovve

Haha var det inte när man var liten man skulle tjata på sina föräldrar om att få en hund?
Aja, jag är lite seg i utvecklingen när det gäller det så jag tjatar nu istället.
Jobba gick bra, jag hann dock inte in till stan till tjejerna :(
Men de ska finnas kvar i mitt liv ett bra tag till hoppas jag så jag får träffa dem en annan dag.

I huset där jag var och fotade bor det en hund. I onsdags hade den hunden två kompisar hos sig som var komplett galna! Nä men de var väldigt glada att vi var där så att säga. Men så var det ju Ruff. Tror jag han hette. En softcoated wheaten terrier. Hur mysig som helst vill ja lova, helt underbar hund!
Idag fick jag nästan en puss! Jag hatar mina reflexer för att de drog mig undan, det hade ju varit supercoolt! Och lite äckligt... Men fortfarande, fan vad stolt jag hade varit.

I alla fall så fick jag ta några bilder på vovven innan jag skulle gå och seriöst, bättre djurmodell får man fan gräva efter! Satt så stilla så och tyckte om att bli fotograferad :)





Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Tränar du någonting? :)

2010-10-15 @ 22:09:15
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw söt :D

2010-10-16 @ 21:32:21
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0